فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: فردی که با مدارک جعلی اقدام به فروش مال غیر و کلاهبرداری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کرده بود، توسط پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ به اداره مبارزه با جرایم اقتصادی مبنی بر این که فردی با فروش زمین دیگران اقدام به ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد متهم با استفاده از اسناد جعلی یک زمین ۲۰ میلیارد ریالی را به مال باخته فروخته و در قبال آن یک ویلا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال، یک خودرو ۵ میلیاردی و ۵ میلیارد ریال وجه نقد از وی دریافت کرده است.

سرهنگ سلیمانی گفت: در گام بعدی کارآگاهان متوجه شدند که متهم پس از انجام معامله و دریافت وجه نقد، همه اموالی را که قبال فروش زمین از مال باختگان دریافت کرده بود را به نام ۲ نفر از همدستان خود کرده و از محل سکونت خود متواری شده است.

اوافزود: کارآگاهان در ادامه با تلاش‌های شبانه روزی، تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی متهم را در منزل یکی از اقوامش در شهر جدید هشتگرد دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با بیان این که متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر فروش مال غیر و کلاهبرداری معترف شد گفت: در ادامه مخفیگاه همدستان متهم نیز در شهرستان ساوجبلاغ  شناسایی و آن‌ها نیز با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شده و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام / ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.